telio kaarten bestellen

  • MisMeSchatje

    Ik ook niet heb toen van alles geïnformeerd en is alleen in de pi zelf te krijgen want elke pi heeft zijn eigen kaarten want als je in Zoetermeer zit en je gaat naar een andere pi werkt de kaart niet want ze hebben allemaal eigen kaarten in elke pi dus er kan niet mee gebeld worden in een andere pi als je word over geplaatst

  • Camilla

    het klonk al te mooi om waar te zijn :D

  • the m

    ik zelf heb geen idee.

    Wat mij verteld is dat de vrouw van de gedetineerde een mailtje heeft gestuurd naat telio dld. Zij kreeg een antwoordmail

    ( automatisch gegenereerd bericht) en vervolgens kreeg ze een persoonlijke mail. Hierop heeft zij haar vraag herhaald en werd door telio dld verteld hoe te handelen. De vrouw heeft geld overgemaakt, een code gekregen en middels deze code heeft haar man zijn beltegoed op kunnen waarderen.

    Tot zover mijn informatie

  • MisMeSchatje

    ik heb ook contact toen gehad via mail met telio en toen werd mij verteld dat het alleen binnen de pi was te krijgen dus weet niet maar ik ga echt niet zomaar geld over maken straks ben je het kwijt kan je het beter naar hem zelf storten

  • prinses2

    een paar jaar geleden kon je gewoon met die cobra kaarten enz enz bellen.echt triest van justitie om die inbel nummers te blokeren.ze moeten daar zelf eens een paar maand gaan zitten met helemaal geen bel mogelijk heden.:?

  • Ron

    Teliokaarten maken deel uit van een monopolie positie zijn volgens mij niet toegestaan en wel hierom.

    Volgens de wetgever is een bedrijf dat zich op de markt als enige in zijn segment bezighoud met een dienst , en daar direct de hoogste prijs voor rekend

    schuldig aan uitbuiting .Dus massaal een beklag formulier ophalen en in beklag gaan tegen deze uitbuiting van de criminele organisatie van Fred T

  • Moedhouden

    hallo allemaal

    mijn man zit in duitsland een heeft me een brief gestuurt over dat telio gebeuren

    is het niet zo dat het misschien alleen voor buitenlandse gevangenissen is en niet voor nl

    weet niet weet wel tot je bij telio geld ken opwarderen voor de gevangen want je krijg een nr van de gevangen en dan staat het tegoed er meteen op 1lastig ding vind ik wel ik kan alleen betalen via paypal dus weet niet of het ook voor nl gevangenissen ook zo is groetjes

  • DGenSK

    heeft iemand hier ervaring mee?

    is het te vertrouwen, werkt het?

  • ilovemymikey

    Ik zou dit ook wel graag willen weten.