jva duesseldorf/man gepakt met wiet

  • mrs B

    Hallo, ik ben nieuw hier. Ik ben 32 jaar en moeder van 3 kinderen. Sinds 2 wkn weet ik dat mn man vastzit in Duesseldorf. Hij is gepakt met 3.5kg wiet in de kofferbak.

    Ik ga begin augustus bij hem op bezoek.

    Weet iemand hoelang hij daar zal moeten blijven. De politie had t, als ik het goed heb begrepen, over maximaal 6maanden terwijl de advocaat het over 1-2 jr heeft.

    Ik word zo langzaamaan gek van de onzekerheid. Natuurlijk ga ik door voor de kinderen maar het is heel zwaar.

    gr Bianca

  • emos

    hoi Bianca,

    Mijn man zit vast in jva. Wuppertal. Hij is eind september 2011 uitgeleverd naar duitsland voor opium delict ,

    zijn eerste zitting was op 3 maart 2012 daarna nog 5 rechtzaken hebben plaats gevonden tot eind juni.

    Hij is veroordeeld voor invoeren van 1 kilo heroine en 2 transport van softdrugs en krijg 7 jaar gevangenis straf.

    Het duurt zo en zo 6 maanden de voor arrest die tijd gebruiken ze voor onderzoek.

    Ik wil je niet laten schrikken maar ik had het ook in het begin dat ik gek werd van al die onzekerheden,,,

    ik wens je heel veel sterkte….

    als je meer wil weten kan je mijn mail adres bij jope de operator vragen.

    .

    op dit moment zijn we bezig voor het overbrengen naar NL.

    hopelijk is hij snel in Nederland omdat hij een dubbele wots garantie heeft.

    groetjes

    emos

  • mrs B

    Hallo Emos,

    bedankt voor je reactie.Ik heb Joep om je emailadres gevraagd. Dan gaat het sowieso lang duren als ze die 6maanden gebruiken voor het onderzoek.

    De advocaat zei nog dat over ongeveer 6wkn de zaak om zitting komt maar daar zal ik dan maar niet vanuit gaan.

    Mag jouw man ook zo weinig bellen, hier 1x per week heel kort. Wens jou ook heel veel sterkte toe!

  • Joep

    Is gebeurd dames, maar voortaan liever in het bovenste topic: Contact met elkaar. Dat maakt het voor mij iets overzichtelijker

  • superstar

    hoi bianca mijn man zit ook in dusseldorf vast nu 1 maandje ongeveeer … alleen voor iets anders dus geen idee hoe dat met wiet zit .. veel sterkte xx

  • een bezorgde vriend

    Hoi superstar en Bianca

    Mijn vriend zit sinds kort ook vast voor smokkel in jva dusseldorf en maak mij zoveel zorgen om hem en hoe lang hij moet zitten.. kunnen jullie mij wat vertellen over die gevangenis,en hoe lang zou hij kunnen zitten voor drugssmokkel,en kan hij ook oitgeleverd worden naar nederland,hoe ze behandeld worden en of er veel geweld en discriminatie is tegen buitenlanders? Wij zijn ook nog een homostel en hopelijk gaat daar normaal op gereageerd worden.. En zijn jullie op bezoek geweest? hoe is dat daar? zitten jullie mannen nog vast? Kortom ik heb heel veel vragen en verdriet en hopelijk kan ik het met iemand delen die mij begrijpt en niet veroordeeld omdat ik mijn ‘foute’man blijf steunen.. inelkgeval veel sterkte Hopelijk dat jullie met mij willen mailen om mij hopelijk wat gerust te stellen liefs van mij

  • bezorgde vriend

    Ik had niet gezien dat het beter is te regristeren hier dus bij deze.. Mischien dat jullie op deze manier contact met mij kunnen opnemen als julllie dat willen afz bezorgde vriend

  • bezorgde vriend

    Hoi Emos,

    Mijn vriend zit sinds paar dagen in Jva Dusseldorf voor drugsmokkel.. En hij zei dat hij wel 3 jaar krijgt..

    Maar ik wil hem zoo graag naar Nederland halen… Kan ik daar zelf wat aan doen? en wat bedoel je met wots garantie?

    Groetjes bezorgde vriend

  • MisMeSchatje

    Hoi

    Waarom zou je vriend een foute man zijn echt niet hoor trekje nergens wat van aan is het beste je leert nu je vrinden kennen geloof me

    Groet

  • bezorgde vriend

    Ja dat is waar.. Al die vooroordelen van neppe mensen om mij heen die niks van onze band en liefde weten..

    Groeten terug