Weet iemand hoe het is in PI Zwaag??

  • wij2tjes4ever

    we raken wel een beetje off-topic zo, haha

    als je wil kun je ook mn e-mail vragen, misschien kan ik je nog wel meer adviesjes geven…

  • TR

    Nu mijn vriend eindelijk uit beperking is, weet ik een beetje hoe het er daar aan toe gaat. En het schijnt dat PI Zwaag na Vught 1 van de zwaarste gevangenissen is..

    Door de weeks alleen op dinsdag en donderdag recreatie. Hij kan mij dus alleen op die dagen bellen. En op zaterdag en zondag.. Dat vind ik wel heel moeilijk, en natuurlijk hebben ze daar telio..

    Hij werd naar een andere afdeling geplaatst, en zijn cel was gewoon een varkensstal, hij is zelf heel netjes en schoon, hij moest het er maar mee doen en morgen mag die m schoonmaken!

    Geen eigen douche op cel, dus het is om de dag douchen..

    Over het algemeen is het een heel streng regime, ik ben benieuwd hoe het gaat met bezoek, ik ga zaterdag er voor het eerst heen, ben heel benieuwd!!

    Gelukkig heeft hij al overplaatsing aangevraagd en hopelijk word dat toegewezen.

  • de jong

    Het is voor ons de 1ste keer dat onze zoon is vastgezet. Heeft iemand ervaring hoe het daar toe gaat . Hoorde dat het er erg streng aan toe gaat!

  • Jaap

    Vorige week hebben de bewakers iemand helemaal verrot geslagen.Met 5 man.Wat een helden als je dat in de gewone wereld doet ga je zelf de bak in.

  • tamara

    Jaap Schreef:

    ——————————————————-

    > Vorige week hebben de bewakers iemand helemaal

    > verrot geslagen.Met 5 man.Wat een helden als je

    > dat in de gewone wereld doet ga je zelf de bak in.

    Het draait allemaal om macht, zodra ze hun uniform aanhebben voelen ze zich heel wat.

  • sugar

    ik moet morgen op bezoek daar naar mijn vriend, ik zou heel graag willen weten hoe dat daar gaat, ik heb gehoord dat je achter glas moet, is dat idd zo?? ik hoor het graag

  • moederG

    Je bent waarschijnlijk al onderweg maar je zit niet achter glas het is een lange tafel in een U - vorm met allemaal zitjes…beetje lastig uit te leggen. Maar in de binnen ring staan drie krukjes en de buitenring daar zit je vriend.

    Er zit een laag stukje glas (plastic) tussen waar jij zit en waar hij zit.

    Op zich geen vervelende bezoek ruimte maar ik weet niet of het ergens anders beter is…..

  • Sugar

    Thanks!!! Ik ben er geweest en het is idd hoe jij het zegt.

    Weet iem. Misschien hoe het zit met het bellen?? Want zoals ik het begrijp hebben ze dinsdag en donderdag recreatie maar mijn vriend heeft vandaag nog niet gebeld, nou zit ik te twijfelen of het die dagen zijn of wat.. Weet iem. Wat? Want ik word best ongerust hiervan…

  • moederG

    Sugar Schreef:

    ——————————————————-

    > Thanks!!! Ik ben er geweest en het is idd hoe jij

    > het zegt.

    >

    > Weet iem. Misschien hoe het zit met het bellen??

    > Want zoals ik het begrijp hebben ze dinsdag en

    > donderdag recreatie maar mijn vriend heeft vandaag

    > nog niet gebeld, nou zit ik te twijfelen of het

    > die dagen zijn of wat.. Weet iem. Wat? Want ik

    > word best ongerust hiervan…

    Het kan per afdeling verschillen maar bij ons was het dinsdag - donderdags de ene week van 14.25 tot 15.25 en de andere week van 7.45 tot 8.45 en in het weekend van 13.15 tot 15.15 of 7.35 tot 9.35

  • Sugar

    Ok!! Bedankt voor de info.. Nadat ik het berichtje had geplaats heeft hij vlak daarna gebeld… Alsnog bedankt