hoe lang kan een beperking duren?mijn vriend zit vast in almere binnen

  • fi

    hai hai heb ff een vraag hoop dat iemand mij daar antwoord op kan gevenmaar iedergeval mijn vraag is hij zit nog steeds in beperking weet iemand hoe lang maximaal kan duren?hoop snel een reactie te krijgen mvg fi

  • Joep

    Beperking kan duren tot het onderzoek is afgesloten; als er geen gevaar voor collusie meer dreigt (= verhalen afstemmen met anderen), of om slachtoffers te beschermen rust te geven.

    Ik heb wel eens 4 maanden meegemaakt, maar normaal is een week of 4 of 6.

  • NSFW

    kan maanden duren hoor. ken een gast die 8 maanden alle beperkingen kreeg!

  • Denise

    Belachelijk! Lijkt wel marteling

  • PIW-ster

    Denise Schreef:

    ——————————————————-

    > Belachelijk! Lijkt wel marteling

    Nou dat is wel iets kort door de bocht, het is bijna altijd een gevolg van iets dus het komt niet zomaar uit de lucht vallen.

  • dyna

    Hoi,

    Het ligt er natuurlijk ook maar aan welk strafbaar feit hij heeft gepleegd, mijn vriend is vorige week van de straat geplukt door AT en heeft nu zijn eerste 14dagen in beperking gekregen en dit is pas de 4de dag pffff hoop dat t niet lang gaat duren de kids missen hun papa, en ze kunnen m geen tekeningetje sturen niets, hoop maar dat hij wel tv mag kijken!

  • Denise

    Vind het een onmenselijk gebeuren iemand die in voorarrest zit is nog verdacht en niet veroordeeld. 23 uur opgesloten zitten zonder enig contact heb er geen woorden voor.

    Ga maar is een dag thuis zitten alleen in een kamer dan wordt je al gek en dat te bedenken dat er wel eens 4 maanden iemand in beperking heeft gezeten verschrikkelijk

  • CB

    Onbeperkt. Zelfs de uiteindelijke gevangenisstraf kan in beperking doorgebracht worden.