wie is er ook verliefd op een gedetineerde???

  • wilma

    hoiiii

    ik zou graag horen van andere dames die ook verliefd zijn geworden op iemand in de jail???

  • Julie

    Beste Wilma,

    Hoe lang ben je al verliefd en hoe komt dat? Hoe lang moet die gedetineerde nog zitten?

    Groetjes,

    Julie

  • Joep

    even een apart topicje aangemaakt, want dit heeft weinig met schrijven te maken en is belangrijk genoeg om apart op te starten.

  • spinnekop

    hoiii

    ik ben ook verliefd op iemand in jail

  • barbietjuh

    hey

    ja , ik ben voor de 2de x verliefd op een gedetineerde

    mijn eerste, was een relatie van 2,jaar, toen kwam hij vast te zitten…

    de relatie heeft nog 8 maanden geduurt

    imidels zit hij half open, gaat het super goed met hem!

    mijn huidige relatie was nog maar kort … zo;n 4 maanden

    maar wel hele toffe 4 maanden!…

    d8 hem goed tekennen …waren stapel verliefd!

    paar dagen geleden is hij mee genomen na een ival van het arrestatie team

    ik snap t niet….

    zoveel onduidelijk!

    moet ik nou weer mijn vriendje opzoeken in de pi?

    weer het alleen maar doen met de bezoekjes?

    ik weet niet of ik dat wel kan??

    ik wil niet weer na 8 maanden bezoek gedumpt worden

    ik wil niet weer met kerst alleen zitten!

    maar ben tog echt van deze jongen gaan houden!

  • Yai

    ik ben ook heeeeel erg verliefd op iemand die vast zit

    soms word ik er gek van

    gek van het missen van hem

    gek van dat alles om hem draait

    gek van de moeilijke situatie

    gek van onbegrip om me heen

    gek van de tijd die we al gescheiden leven nu 11 maanden

    gek van de tijd die we nog gescheiden moeten leven zowiezo 7 maand en dan kan hij nog verlening krijgen

    gek ervan dat hij zo veranderd en word opgegeten door het systeem

    gek van het maar afwachten

    gek van elke keer weer nieuwe stres

    en toch ben ik zooooooo super blij dat we samen zijn en had ik nooit anders gewild

    ik hoop dat we het overleven

    en ja soms denk ik stel het gaat over tussen ons wanneer hij nog vast zit of erger wanneer hij vrij komt

    ja dan moet ik een hele lange tijd herstellen

    ik ben namelijk dood en dood moe van deze hele situatie en maar klaar staan elk moment van de dag

    omdat je altijd maar moet wachten tot hij een zet kan maken of kan bellen of noem maar op

    en eigenlijk gek relaties kunnen vaak uit elkaar gaan

    en is het ook heel regel matig dat dit om de anderhalf a 2 jaar gebeurd

    maar wanneer iemand vast zit en het gebeurd dan lijkt het meer op verraad omdat je er zoveel energie in hebt gestoken en er weinig voor terug krijgt en ik heb ook het idee dat dan die gene die vast zat het uit maakt waar dat om is weet ik niet maar snap wel dat het dan extra zuur is

    ik denk dat ik hem dood maak wanner hij dat doet

    niet echt ik gun hem echt een gelukkig leven maar het idee dat hij me alleen laat naar alles wat ik er in heb gestoken

    trek ik echt niet en de hoofdreden is dat hij de liefde van mijn leven is en ik ECHT niet zonder hem wil echt nooit!

    groetjes Yai

  • Janet

    Ja idd al die energie die je er in steekt..je doet het met liefde maar het is doodvermoeiend allemaal…Al dat wachten en al dat onzekere..wij vrouwen moeten toch maar heel sterk kunnen zijn in deze situatie…Maar goed hij is wel de liefde van me leven…Maar de laatste tijd vreet het energie van me..alles draait om de telefoontjes of brieven of bezoekuurtjes. En dan niet te vergeten..je moet hun ook steunen..anders wordt het moeilijk volhouden op deze manier….Sorry hoor meiden..maar ik zit er even hellemaal door heen..

    Sterkte..

    Lieve groetjes..

  • Yai

    geen sorry Janet,

    leef je hier maar uit waar anders en als iemand het snapt zijn wij het hier.

    en lijkt mij heel normaal dat het af en toe effe te veel word.

    bij mij gaat het de ene dag ook beter dan de andere

    ik denk dat dit voor ons allemaal geld

    heeeeee kop op

    dikke kus

    en doorgaan

    jij ben niet alleen wij zijn hier!

    yai

  • patty

    hallo allemaal

    heb jullie berichten gelezen en het is gwn zooo moeilijk.

    heb zelf ook een relatie van 9 jaar gehad met een jongen die zovaaak vast zat, was echt vaste klant bij de gevangenisse.

    vorig jaar november is die relatie over gegaan en heb toen ik april een andere jongen leren kenen, en die is 3 weken geleden ook opgepakt bij mij thuis (inval)

    ken hem nog niet zo erg lang dus maar het vreet aan me dat hij vast zit word helemaal gek van het wachte hij mag niet bellen geen brieven schrijven helemaal niks.

    zit al 3 weken lang non stop met me telefoon in me hand.

    weet echt niet meer wat ik moet doen ben zo gek op hem en mis hem echt heeeel erg:(

    sterkte allemaal gr

  • spinnekop

    hoiii

    ik ben gister bij mijn penvriend geweest,ik schrijf hem al bijn 1 jr,en ik ga er eens per maand ook heen,maar nu gister was mijn gevoel ineens heeeeel anders,hij zag er gewelidig uit,mooi lijf,zijn haar geschoren,ik was helemaal overdonderd!!! wist met mijn gevoel geen raad,en ik heb hem bij het weggaan ook steving gezoend,we waren beide verbaasd!!! wat is dit nu,ben ik verliefd??? maar daar integen ook zoooo bang!! wat volt hij,en wat gaf hem dit,die zoen?? ik heb vandaag niks van hem gehoord,maar hij belt niet dagelijks hoor heeft hij het geld niet voor,soms maak ik wat over zodat hij iets kan kopen of mij kan bellen.

    pfff dit is best heftig!! loop heeeel de dag al aan hem te denken,grrrrrrr