Schrijven met een nederlandse gevangene

  • Ymke

    Hallo,

    Ik wil graag brief-contact met een Nederlandse gevangene. Ik ben bezig met opleiding; verpleegkunde.

    En na een les over gevangene. Ging ik me verdiepen via google en zou het leuk vinden om contact

    te hebben met een gevangene, zodat hun ook beetje contact hebben buiten hun instelling/gevangenis om en

    gewoon een luisterend oor te zijn.

    Weten jullie goeie leuke site's ?

    Ik heb natuurlijk zelf heel wat gezocht en kom maar 1 goeie tegen; bonjo

    Of heeft eventueel een van jullie leuke adressen?

    Ik ben hier vrij serieus mee en hoop dat iemand me kan helpen.

    Groetjes,

    Ymke

  • meis

    wat goed van je zeg!

    en wat goed dat ze in je opleiding stof er over hebben gegeven.

    ik heb ook de opleiding gedaan en wil niet te veel over mijn werk vertellen maar een aantal cliënten hebben ook gezeten.

    niet iedereen is even kansloos er zijn ook hoogopgeleiden in de bak en zeker te weten ook onschuldigen.

    helaas is mijn partner daar een van echt het is vreselijk.

    hij zit nu 1 maand en ben mij er heel erg van bewust hoe kapot je gemaakt kan worden in 1 maandje tijd.

    hij heeft niets fout gedaan en werd ineens opgepakt, vreselijk!

    ik wens je heel veel kracht en fijn dat er mensen zo als jou zijn!

    www.gevangenenzorg.nl is misschien wel een goeie organisatie voor je.

    misschien dat hun je verder kunnen helpen.

    gr Meis.

  • Tiny

    Hallo

    Ik lees net je bericht en ben opzoek naar iemand die mijn zoon wil schrijven. Hij is gedetineerd en heeft me ( moeder) gevraagd of ik eens op internet wou kijken of er dames zijn zie met hem willen schrijven.

    Ik hoop iets van je te horen en dan krijg je het adres. Mijn zoon is 29 jaar.

    Groetjes Tiny

  • angelien de deugd

    hallo

    ook ik ben op zoek naar iemand waar ik mee kan schrijven , in de periode dat hij - zij niet vrij kan rond bewegen.

    in t verleden heb ik een aantal jaar met diverse mensen geschreven die nu weer in vrijheid zijn.

    een persoon kende ik al persoonlijk , de andere via een advertentie

    als de mensen weer hen vrijheid terug hebben , is het schrijven voorbij

    t is mijn wens om dan weer met iemand anders te schrijven het liefst schrijf ik met mensen die echt

    weinig of geen post krijgen en die langer dan 2 jaar hen vrijheid kwijt zijn en in nederland gedetineerd zijn

    ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen

    groetjes angelien de deugd zevenbergen (50) jaar

  • Joep

    Dag Angelien,

    kijk eens op de site van Bonjo.nl

    Zij verzorgen veilige contacten tussen mensen die willen schrijven en gedetineerden

  • a

    hallo joep

    het heeft even geduurd , maar ben getroffen door een tia ,

    nu ben ik weer zo ver en heb jou tip opgevolgd en ga beginnen

    met schrijven ,

    heel hartelijk bedankt voor jou tip

    groetjes angelien

  • Joep

    Dag Angelien,

    wat vervelend om te lezen dat je een tia hebt gehad. Ik hoop dat alle functies weer terug zijn en dat je er geen nare gevolgen aan overhoudt.

    Veel sterkte toegewenst,

  • Dardo

    Hoi hoi, ik ben een 22 jarige ziekenverzorger en ben al een tijdje op zoek naar gedetineerden die graag willen schrijven. Ik denk dat het van groot belang is dat gedetineerden die eenzaam zijn en weinig contact van de buitenwereld krijgen niet vergeten worden. Ik heb zelf een vader gehad die het grootste deel van mijn jeugd heeft vastgezeten. Voor hem was het altijd heel fijn om brieven te krijgen. Dit heeft hem in die periode´s erg goed gedaan. Mocht iemand mij verder kunnen helpen dan kun je mij bereiken op het mailadres dardo1989@hotmail.com

    Groetjes Dardo

  • spinnekop

    hoiii

    ik wil best met hem schrijven,ik weet niet waar hij zit??in nederland?? gr spinnekop

  • Roxanne

    hallo mevrouw,

    ik zou het ontzettend leuk vinden met u zoon te schrijven. op het forum praat ik er liever niet te uitgebreid over, maar zou het leuk vinden een mailtje te krijgen met eventueel foto en adres van hem waar ik heen kan schrijven en een stukje over hem zodat ik een klein beetje een beeld van hem krijg. in dat geval stuur ik dat natuurlijk ook:) mvg roxanne