heerhugowaard zuyderbos

  • Butterfly

    Mijn man wordt van Leeuwarden overgeplaatst naar Heerhugowaard Zuyderbos. Kan iemand me vertellen hoe het toe gaat bij bezoek en BZT en of het wel kindvriendelijk is?

  • Diet

    hallo…

    Ik had een vraagje mijn vriend zit in gevangenis zuyderbos en ik had altijd goed contact met hem tot mijn telefoon werd gestolen weet 1 van jullie misschien hoe ik weer contact met hem kan krijgen want ik heb namelijk wel een adres om eventueel een brief te schrijven maar ik heb geen cel nr enz dus hopelijk kan 1 van jullie mij daarmee misschien helpen

    Gr Diet..

  • Mis mijn mannetjuh

    Goedenavond allemaal,

    Kan iemand mij vertellen wat de bezoektijden zijn, wat ik zoal mee mag brengen, ik had ook vernomen dat ik geld over kon maken op een rekening voor hem.

    Mijn man is eergisteren plotseling meegenomen en verblijft momenteel in zuyderbos heerhugowaard. Echter, wordt ik van geen elke info op de hoogte gesteld. Ik mis hem onwijs en mijn kleine meid ook van 3 jaar. zomaar werd hij meegenomen door de politie. Blijkt dat de commenucatie tussen de reclassering niet goed is verlopen. En is zomaar de taakstraf omgezet in een gevangnis straf.

  • yalda

    Dit Schreef:

    ——————————————————-

    kan iemand mijn vertellen hoe ik van beverwijk naar zuyder bos gevangenis met open baar vervoer kan reizen is dat in alkmaar of gewoon in heerhugowaard ? en moet je lopen of rijdt er een bus tot de gevangenis is het diCht bij station of niet. hebben gedetineerden meer vrijheid hier in de gevangenis weten jullie toevalig wat de bezoek tijden van zijn ???

    groetjes yalda

  • MD

    Diet Schreef:

    ——————————————————-

    Ik had een vraagje mijn vriend zit in gevangenis zuyderbos en ik had altijd goed contact met hem tot mijn telefoon werd gestolen weet 1 van jullie misschien hoe ik weer contact met hem kan krijgen want ik heb namelijk wel een adres om eventueel een brief te schrijven maar ik heb geen cel nr enz dus hopelijk kan 1 van jullie mij daarmee misschien helpen

    Hi Diet,

    Wellicht is deze reactie wel heel erg overbodig en hopelijk is je vriend allang vrij, maar misschien heeft iemand anders hier iets aan. Ten eerste: vervelend dat je telefoon is gestolen. Zul je net zien….

    Een celnummer is niet nodig als je een brief wil sturen. En voor het adres kun je gewoon good-old Google gebruiken: PI Alkmaar en dan komt vanzelf Zuyder Bos tevoorschijn. Stuur je post naar het Postbusnummer en vermeld duidelijk de naam van de gevangene. That's it.

    Mocht je graag postzegels mee willen sturen, dan kan dat gewoon. Altijd handig voor je man of vriend om er een setje postzegels bij te doen.

    Houd er wel rekening mee dat je post ongeveer 2 tot 3 dagen later aankomt. Alles wordt namelijk nagelezen. Niets van aantrekken. Gewoon schrijven wat je wil.

    Groetjes en alle vrouwen op deze website, Heel Veel Sterkte!!!!

    MD

  • MD

    yalda Schreef:

    ——————————————————-

    kan iemand mijn vertellen hoe ik van beverwijk naar zuyder bos gevangenis met open baar vervoer kan reizen is dat in alkmaar of gewoon in heerhugowaard ? en moet je lopen of rijdt er een bus tot de gevangenis is het diCht bij station of niet. hebben gedetineerden meer vrijheid hier in de gevangenis weten jullie toevalig wat de bezoektijden van zijn ???

    groetjes yalda

    Hi Yalda, de bezoektijden zijn afhankelijk waar de gedetineerde zit. In de meeste gevallen geldt het zo dat in een gesloten inrichting (ook Zuyder Bos) de gedetineerde jou op een “bezoekerslijst” moet zetten en vaak zelf aan kan geven wat de bezoektijd dan is.

    Voor wat betreft het adres: Locatie Zuyder Bos

    Daar vind je het bezoekadres en het postadres (mocht je post willen sturen).

    Via 9292ov.nl kun je heel gemakkelijk van adres naar adres je route bepalen met het openbaar vervoer.

    Groet en veel sterkte, MD

  • anoniempje

    Nou, bij een bzt kamer, mogen kinderen zeker weten niet!! mee naar binnen.

    Eerste keer kan voor jezelf onwennig zijn, iedereen weet tenslotte WAAROM je bzt hebt, tenminstte ze gaan er allemaal vanuit te weten wat daar gebeurd. Je voelt je soms bekeken, maar ook dat went!..

    Kinderen krijgen geen eigen tijd met vader, gewone bezoekersruimte, ja helaas dames, ook ik heb deze consequenties ervaren/ervaar nu in een andere gevangenis.. Nog erger!!!

    In zuyderbos zit er GEEN glas tussen bezoek, heerlijk!!

  • Debbie

    Hallo Allemaal,

    Zou iemand mij kunnen vertellen of de bezoektijden veranderen als je een aantal weken in Zuyderbos zit?

    Mijn man heeft 5 jaar gekregen en is vandaag vanuit de Koepel in Haarlem overgeplaatst.

    Bezoek is dinsdagochtend om 08:00 uur.

    Hoor graag van jullie.

    Met vriendelijke groet,

    Debbie

  • KG

    ik heb een vraag ik ben opzoek naar iemand die op 29-11-2011 in de pi zuyderbos zat of zit

    in die nacht is mijn vader overleden in de pi en veel willen ze eigelijk niet vertellen over zijn gezondheid van die dagen daarvoor enz ..

    alleen dat het een onnatuurlijke dood is wie o wie kan mij wat meer vertellen of heeft hem nog gesproken het gaat om … groetjes KG

  • Henny

    weet je al meer over jou familielid van de gevangenis??? heb je alle informatie al???

    Groetjes Henny