gevangen in duitsland

  • Sad

    Hallo,

    Ik heb een vraagje ik heb zo het gevoel dat mijn vriend vast zit in duitseland alleen weet ik bij god niet waar hij zou zondag 26 maart terug naar nederland komen maar is tot de dag van vandaag nergens te bekennen en niet te berijken kan iemand mijn aub vertellen hoe ik hierachter kom of hij vast zit in duitseland ik weet geen raad meer en ben super verdrietig.

    groetjes sad.

  • superstar

    hallo allemaal

    mijn vriend zit nu sinds 1 maand ook gevangen in duitsland

    ik weet niet wat ik meemaak pff is best moeilijk als je achterblijft met 2 kleine kinderen en je huis en alles alleen moet betalen en regelen werk ook nog 3 dagen in de week .. hij zit nu 6maanden in voorarrest en geen idee hoelang zijn straf zal worden …gelukkig helpt mijn familie me heel goed ! maar die dagen gaan niet voor bij en de avonden zijn zo saai mag hem maar 2 x per maand bezoeken …. en een dan met een tolk en een besuchersaloubnis en die zeik pff

    ik hou me sterk voor me kinderen die nog niet echt begrijpen waar papa is !! ..

    xxx

  • Wachtende vrouw

    Hallo!

    Mijn man zit nu bijna 3 maanden in Duitsland, Kleve.

    Heb hier wel goede ervaringen mee hoor, man vindt het niet vervelender als in Nederland. Het enige wat het moeilijker maakt is dat je zo weinig contact kunt hebben met je familie.

    1 x in de 2 weken belt hij mij, met toestemming van de rechter. En 1 x in de 2 weken mag ik met onze dochter een uurtje op bezoek.

    Over 2 weken hebben wij een zitting, of hij op borg naar huis mag. Jullie daar ervaringen mee?

    Liefs

  • anoniem

    Heeft iemand ervaring met de gevangenis in Kleve?

    Mijn expartner, de vader van mijn kinderen, zit daar sinds een week en we moeten afwachten hoelang zijn straf zal worden.

    Hij heeft nog geen contact opgenomen met ons, misschien mag dat daar niet (zo vaak)??

    Wie kan me meer vertellen over deze gevangenis en het beleid?

    Alvast bedankt!

  • Chan

    Ik heb een vraag mijn man zit vast in Duitsland en wilt graag zijn straf in nl uitzitten! Heeft iemand hier ervaring mee? Of dat mogelijk welke advocaat je moet hebben?

  • lili-sami

    Chan Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik heb een vraag mijn man zit vast in Duitsland en

    > wilt graag zijn straf in nl uitzitten! Heeft

    > iemand hier ervaring mee? Of dat mogelijk welke

    > advocaat je moet hebben?

    HALLO MIJN MAN IS OOK IN DUITSLAND MAAR HIJ MOET VACHTEN RECHTBANK EN DAN VAT IS STRAF. ADVOCAAT IN DE HEB MIJ VERTEL ALS IS STRAF MEER DAN 3 JAAR DAN IS BETER WOTS VRAGEN VOOR OVERPLAATSEN NAAR NL,EN DAM MOET GEVANGENIS VAR IS MIJN MAN EN NL JUSTITIE BESLISSEN.UW KUNT OVERPLAATSEN BIJ ALFA ADVOCATE VRAGEN IN ALMERE IS KANTOOR MAAR PAS ALS ALS IS UW MAN STRAF GEKREGEN IN DE.

    IK HOP ALLES BEST VAN UW….STERKTE

    MVG LILI SAMI

  • MelanieSiSi

    Ik zie dat dit een oud topic is maar heb ook zo veel vragen:

    Voor de mensen met ervaring ;

    Mijn vriend zit sinds enkele dagen vast net over de grens bij Venlo. Wat ik heb gehoord gaat het om ongeveer 3,8 kilo wiet.

    Hebben jullie enig idee wat de strafmaat ongeveer kan zijn?

    Hij heeft geen strafblad, was ook niet voor zichzelf wat hij heeft meegenomen dus geen georganiseerde bende en zal waarschijnlijk goed meewerken. Graag wat reacties over het te verwachte proces.

  • San

    Hoi hoi zag idd ook t n oude is mijn vriend sinds 4 dagen in aken

    Mogen ze bellen

    Voor de mensen met ervaring ;

    Mijn vriend zit sinds enkele dagen vast net over de grens bij Venlo. Wat ik heb gehoord gaat het om ongeveer 3,8 kilo wiet.

    Hebben jullie enig idee wat de strafmaat ongeveer kan zijn?

    Hij heeft geen strafblad, was ook niet voor zichzelf wat hij heeft meegenomen dus geen georganiseerde bende en zal waarschijnlijk goed meewerken. Graag wat reacties over het te verwachte proces.

  • Naz

    Mijn man sinds 13 december 2018, ik ben volledig op de hoogte van hoe alles gaat in Duitsland. 

    Ik wil je graag helpen erbij.

  • Ellen

    Heeft iemand ervaring met een minderjarige die gevangen zit in Duitsland?