koepel gevangenis arnhem

  • sandra

    beste mensen mijn vriend moet volgende week naar de koepel gevangenis in arnhem.

    wie weet hoe het er daar aan toe gaat

    wat voor regime hebben ze daar?

    en hoelaat moeten ze weer trug op cel ?

    hoop dat iemand me meer kan vertellen

  • Boefje

    Hai Sandra,

    Ik heb zelf niet in de koepel gezeten, maar in veel gevangenissen hebben ze een sober regime wegens financieringstekorten. Het sober regiem is vier uur per dag werken, drie uur uit je cel en de rest van de dag in je cel. Om 17.00 uur is de dag in de bajes voorbij en kan hij je niet meer bellen. Vaak kan hij alleen maar bellen tijdens het uurtje recreatie of luchten.

  • sandra

    en met de feest dagen zoals kerst en oudjaar is er dan wel wat extra,s voor de gedetineerde

    of zitten ze dan ook gewoon op cel?

  • Boefje

    Meestal orgniseert de Gedeco (gedetineerden commissie) wel iets. Koken met de afdeling bijvoorbeeld. Ze zitten wel gewoon ná 17.00 uur op cel. Met oud en nieuw maken ze meestal zelf hun feestje op cel in hun eentje. Er zit helaas niets anders op.

  • don

    Wij hebben met “'onze jongens”' van de arbeid, de donderdag voor de kerst een kerstontbijt gedaan, door ons zelf georganiseerd, was echt een succes, ik doe dat ieder jaar!

    verder worden op de kerstdagen zelf wel het een en ander op de afdelingen extra gedaan, verder wens ik hier iedereen alsnog fijne dagen !

    gr Don.sandra schreef:

    >

    > en met de feest dagen zoals kerst en oudjaar is er dan wel

    > wat extra,s voor de gedetineerde

    > of zitten ze dan ook gewoon op cel?

  • tonny

    hallo weet jij al onder tusen hoe daar in de koepel ga en wat ze daar allemaal kennen koopen en zijn de prijzen daar duur

  • D

    het is een ontspannen sfeer daar.

    om 17:00 uur zitten ze achter de deur, dus het is een sober regime.

    een van de betere PI,s om te zitten.

    groeten: D.

  • Ricardo

    Iedereen zit om 16:30 achter de deur

    ik heb er zelf ook gezeten daarom weet ik dat

    en ik heb volgens mij nog prijzenlijst liggen hier

    wat alles kost

    groetjes Ricardosandra schreef:

    >

    > beste mensen mijn vriend moet volgende week naar de koepel

    > gevangenis in arnhem.

    > wie weet hoe het er daar aan toe gaat

    > wat voor regime hebben ze daar?

    > en hoelaat moeten ze weer trug op cel ?

    > hoop dat iemand me meer kan vertellen

  • melissa

    kunnen jullie me helpen carlos zit in de koepel gevangenis ik wil hem op zoeken maar ik weet zen achter naam niet is dom van me ik heb dat niet aan hem gevraagt XXXX melissa

    dankje wel als een van jullie weeetBoefje schreef:

    > waar ligt die gevangenis

    > wat is het nummer van die gevangenis

    > en hoe kan je het der beste heen gaan

    XXXXXXX

  • diego

    heey meid je heof je nergens druk om maken het is daar niet zo erg ik ben zelf net vrij zat daar ook het is wel te doen