gedetineerd in engeland

  • deborah

    hallo ik ben deborah

    miijn vader is 4 weken geleden gepakt met een vriend met 3 kilo cocaine.

    ik wordt gek van de onzekere toestand hier en alle wir war van dingen die je allemaal moet regelen.bij overmaat van ramp probeerd die (vriend)alle schuld op mijn vader te schuiven.

    zijn advocaat heb amper tijd om wat van zich te laten horen en mijn telefoontjes of email te beantwoorden.

    als het goed is wordt ie 6december veroordeelt.

    heb iemand nog goede tips voor me wat ik zou kunnen doen?

    groetjes deborah

  • lenie

    mijn man is in juli ook opgepakt onschuldig in engeland hij moet 18 feb pas voorkomen dus verwacht er niet al te veel van je kan mij altijd een mailtje sturen als je meer wil weten

  • sannie

    Ook mij mag je gerust om informatie vragen. Mijn partner heeft 6 mnd. in engeland gezeten. Waarz zit je vader precies??

    Sterkte

  • sannie

    weblog

    www.elmley.web-log.nl

  • Augusta Pearson- Liesens

    Dag meid

    je zegt niet waar je vader zit of wie zijn advocaat is. 3 kilo classe A, dat kan een heel lange straf oplopen. Over 500 gram puur is het al dadelijk 10 jaar.Lengte van straf hangt echt af van de puurheid. Van welke datum zit hij vast en heeft hij besloten schuldig te pleiten om zijn “33% credit” (straf vermindering) te krijgen?

    Ik werk al meer dan 24 jaar in UK en ben case worker. Ik bezoek gedetineerden in de gevangenis , op naam van verschillende advocaten om de verdediging in de zaak op te bouwen . Stuur mij een emailtje en ik zal je privee antwoorden op alle vragen die je hebt. Het is heel vroeg om al schuldig te pleiten. De aanklager moet schuld kunnen bewijzen en de drugs moeten ook nog naar een lab om puurheid vast te stellen en of het wel echt classe A drugs zijn. Ik denk dat jij je vergist met

    de datum van veroordeling, het kan echt niet gebeuren voor alle papieren van de aanklager ontvangen zijn en dat vergt minimaal 6 - 8 weken.

    Ik wens je sterkte

    Groet

    Augusta

    deborah schreef:

    >

    > hallo ik ben deborah

    > miijn vader is 4 weken geleden gepakt met een vriend met 3

    > kilo cocaine.

    > ik wordt gek van de onzekere toestand hier en alle wir war

    > van dingen die je allemaal moet regelen.bij overmaat van ramp

    > probeerd die (vriend)alle schuld op mijn vader te schuiven.

    > zijn advocaat heb amper tijd om wat van zich te laten horen

    > en mijn telefoontjes of email te beantwoorden.

    > als het goed is wordt ie 6december veroordeelt.

    > heb iemand nog goede tips voor me wat ik zou kunnen doen?

    > groetjes deborah

  • ..

    Een privé vraag stellen graag.

    kunt u mij terug mailen