PI Lelystad.

Moeka
11 Okt, 2006 16:37

Hsllo,

Ik heb een vraagje over de Pi Lelystad. Mijn zoon zit daar sinds gisteren.Ik wil graag weten hoe dat met bezoek in zn werk gaat. Kan ik zelf bellen om een afspraak te maken, of moet mijn zoon eerst mijn naam door geven. En de telefoonkaarten. Welke kaarten zijn voor lelystad geschikt. Ik heb ze gebeld om informatie, maar ze waren niet echt aardig en willen helemaal geen ene info door geven. Misschien kan iemand mijn vragen hier beantwoorden.

Alvast bedankt!

Bewerkt 17 Mei, 2013 16:30
Mia
11 Okt, 2006 23:04

Wat vervelend dat je niets wijzer bent geworden van je telefoontje, ik hoop maar dat ze, als ik morgen bel naar de Dordtse Poorten, ze mij wel willen informeren.

Veel sterkte, ik hoop dat iemand anders je wel info kan en wil geven

Mirjam
13 Okt, 2006 15:11

Mijn vriend heeft vorig jaar in Lelystad gezeten. Hij moet jou eerst op een bezoekerslijst zetten en dan als je daar op staat, moet je met de bezoekersbalie bellen om een afspraak te maken, tussen jou bellentje en het bezoek moet 48 uur zitten. De bezoekersbalie is alleen op doordeweekse dagen open.

Bellen kan hij daar met een daargekochte telefoonkaart, maar mijn vriend kon toen ook met de goedkopere lipskaarten bellen. Ik weet echter niet of dat nog kan, want ik heb gehoord dat je vanuit gevangenissen niet meer naar 0800 nrs kan bellen, maar weet niet of dat al zo is.

Sterkte, groetjes Mirjam

Mandy
13 Okt, 2006 23:07

Hoelang moet hij zitten Moeka want er is een unit voor kort gestraften en daar hebben ze telefoon op cel en kunnen ze gewoon bellen als er genoeg op zijn rekening staat

Dus op welke unit zit hij ?

Succes

Moeka
15 Okt, 2006 20:57

Bedankt voor jullie antwoorden!

Inderdaad zit hij in een unit voor kort gestrafte, hij moet 45 dagen zitten.

anneke
05 Mrt, 2008 10:14

hallo,

u kunt gewoon telefonisch een afspaak maken het nummer: 0320-267467

de bezoekdagen zijn volgensmij maandag en dinsdag

mijn vriend zit daar ook zins kort dus heb het even allemaal uitgezocht

als u een afspraak maakt moet u uw adres geven en het celnummer en rigistratienummer van uw zoon

hoop dat u er wat aan heeft

groeten en sterkte annekeMoeka schreef:

>

> Hsllo,

> Ik heb een vraagje over de Pi Lelystad. Mijn zoon zit daar

> sinds gisteren.Ik wil graag weten hoe dat met bezoek in zn

> werk gaat. Kan ik zelf bellen om een afspraak te maken, of

> moet mijn zoon eerst mijn naam door geven. En de

> telefoonkaarten. Welke kaarten zijn voor lelystad geschikt.

> Ik heb ze gebeld om informatie, maar ze waren niet echt

> aardig en willen helemaal geen ene info door geven. Misschien

> kan iemand mijn vragen hier beantwoorden.

> Alvast bedankt!

Cheyennee
19 Aug, 2008 21:36

ik heb een vraagje

mijn vriend die zit sinds kort in de gevangenis.

ik heb via mijn broer gehoord dat hij daar zat.

ik wil heel erg graag weten hoe het met hem is.

en waar ik aan toe ben.

ik heb gehoord dat ik heb niet kan spreken niks.

hoe gaat dat allemaal in zn werking ?

kan iemand me dat alsjeblieft even uitleggen.

ik maak me tenslotte hele erge zorgen om hem.

en de kinderen oook.

alvast bedankt cheyenne

belgisch meisje
24 Aug, 2008 15:06

Mijn vriend zit hier sind juni. Normaal gezien kan hij je zelf contacteren en je gegevens doorgeven dan kan je hem gaan bezoeken. Dit is 1 uur per week als hij in het huis van bewaring zit en 1u45min in de gevangenis. Hij kan ook privebezoek met je aanvragen, maar daar gaat wat tijd overheen en dit is ook enkel wanneer hij in de gevangenis zit. Als je meer vragen hebt, kan je ze altijd stellen. Ik weet hoe moeilijk het is wanneer iemand waarvan je houdt vast zit …

Veel sterkte alleszins!

Carlos Galvao
27 Aug, 2008 12:17

i want say about lelystad is : ty for alls your guys..istay there for 1 years and 6 moths becuase currie and the people there ( personal adms and guards) is the best ..make me my sentence be soft.. ty guys for the deep for my heard.. especial ty a will from wincoshopping …i work there 1 year and i have very good memories! ty alls

almere
29 Aug, 2008 07:01

Hallo,

Als het goed is jou zoon op de hoogte van alles.

Hij moet het aan jou vertellen van hoe en wat.

Bezoek tijden zijn 11.15 uur/12.15 en 14.15/15.15

van Ma/Vrij

Als het goed is sta jij op zijn lijstje als bezoeker.

Invoeren van spullen :

niet alles mag, het liefst willen zij dat je geld meeneemt en daar op zijn registratie nr.overmaakt.

Want je kan alles kopen daar het is namelijk net een hotel.

Vriendelijke groeten

Een bewaker