www.gevangenenzorg.nl

  • De Zorgverlener

    De Luchtplaats

    Via De Luchtplaats reikt Gevangenenzorg Nederland familieleden van gevangenen de helpende hand. Want ook hun leven verandert ingrijpend door detentie. Men raakt gemakkelijk opgesloten in verdriet, schaamte en schuldgevoel. Een gevangenis zonder tralies: dat is het leven van veel familieleden van gevangenen.

    De Luchtplaats helpt om het isolement te doorbreken. Via speciale bijeenkomsten wordt aan familieleden van gevangenen een plaats van bemoediging en ontmoeting geboden. Daarnaast is er de persoonlijke zorg, zoals bezoek en telefonisch advies. Na een grondige voorbereiding zijn in 2001 in totaal 3 bijeenkomsten belegd. Deze zijn bezocht door 60 familieleden. Uit evaluatie blijkt dat er opvallend veel behoefte is aan praktische zorg en onderlinge ontmoeting.

    Heeft u in uw familie te kampen met detentie en wilt u daarover praten of heeft u behoefte aan steun, neemt u dan gerust contact met ons op en vraag naar Kees van der Linden.

  • Mandy

    Waarom ?? Wordt de naam van mijn site genoemt hier ? Luchtplaats (zie bij links thuisfront )

  • De Zorgverlener

    Is het jouw site ?

    Ik vond deze uitmuntende website, als jij de beheerd(st)er bent mijn complimenten.

  • Mandy

    Ik weet niet of je mijn site bedoelt mijn site is : http://groups.msn.com/Luchtplaats/_homepage.msnw?&pps=k

    Ik weet natuurlijk niet of je deze bedoelt

    groeten Mandy

  • De Zorgverlener

    Mag ik u dan wijzen op uw eigen website www.gevangenenzorg.nl !!!!

    Voor familieleden, m.i een website waar men wat aan heeft.

  • Mandy

    nee dit is niet mijn website maar ik zal zeker een link plaatsen op mijn website : Luchtplaats

    groetn Mandy

  • De Zorgverlener

    Hallo Mandy,

    Het is zeker de moeite waard om mensen te verwijzen naar deze website.

  • Mandy

    Ja zeker ik heb net even gekeken en heb meteen de link op de site gezet :)

    Ik zag trouwens dat ze nog vrijwilligers zoeken dus zal zo meteen eens een mailtje sturen

    groetjes Mandy

  • De Zorgverlener

    He Mandy,

    Vooral niet zeggen dat je geen medelij met de oudere medemens in een verpleeghuis hebt?

    Komt in mattheus 25 35 t/m 36 niet voor :)

    Eerst even bij jezelf te rade gaan voordat je schrijft!

  • Mandy

    Ja sorry dat ik er zo over denk maar ik ben zelf mijn moeder verloren toen ze net vijf dagen 43 was en zodoende dat ik neit zo goed tegen oude mensen kan !!

    Groeten Mandy