ik wil daar eens kijken!!

  • Cas

    Weet iemand hier of het mogelijk is om een keertje in een gevangenis te kijken?

    Ik weet dat het niet een, hoe zeg je dat? zeg maar dierentuin of zo, waar zomaar iedereen die eens wil kijken naar binnen kan, maar het lijkt me wel leuk!

  • Mandy

    Nee ik vrees dat dat niet kan en het is inderdaad geen apenheul waar je even aapjes kan gaan kijken

    Je kan wel een keer naar het gevangenismuseum gaan dan zie je hoe het in zijn werk gaat en ging

    En misschien wordt er binnenkort wel een gevangenis bij je in de buurt geopent ofzo dan is er meestal wel een opendag dat je er kan gaan kijken

    groeten Mandy

  • Een PIWer

    Er zijn wel degelijk gevangenissen waar ze rondleidingen geven via de personeelsverenigingen. In Leeuwarden doen ze dat namelijk voor verenigingen, scholen en bedrijven. Neem contact op met de personeelsverenigingen van de inrichting die je wilt bezoeken. P.S. je komt geen gedetineerden te zien.

  • willem

    he mob,

    ik heb voor mijn werk in een gevangenis gewerkt(cv monteur) geloof me je wil daar echt niet rondlopen voor je lol, het is daar echt niet tof.

    pease aan the brothers willem(e.punt@chello.nl)

  • Hyperactief

    Auteur: willem (—.upc-e.chello.nl)

    Datum: 17-07-2003 16:58

    okee,

    even reageren. zoals al eerder gezegt ben ik vaak met justitie in aanraking geweest, maar niet veroordeeld. is het echt zo klote in de bak? of is het ook wel lachen zo af en toe? dit klinkt wat raar maar dit is toch mijn vraag…

    groeten willem

    Auteur: willem (—.upc-e.chello.nl)

    Datum: 17-07-2003 16:40

    he mob,

    ik heb voor mijn werk in een gevangenis gewerkt(cv monteur) geloof me je wil daar echt niet rondlopen voor je lol, het is daar echt niet tof.

    pease aan the brothers willem(e.punt@chello.nl)

    Hoi Willem, niet l.u.l.l.i.g bedoeld of zo, maar eigenlijk heb je dan toch zelf al het antwoordt op jou vraag uit die eerdere posting ??? Of begrijp ik het verkeerd ???

    Groetjes v Hyperactiefwillem schreef:

    >

    > he mob,

    >

    > ik heb voor mijn werk in een gevangenis gewerkt(cv monteur)

    > geloof me je wil daar echt niet rondlopen voor je lol, het is

    > daar echt niet tof.

    >

    >

    > pease aan the brothers willem(e.punt@chello.nl)

  • willem

    he hyp,

    je begrijpt het verkeerd dat was werk van buitenaf

  • Hyperactief

    Hoi Willem, ik vat hem nu, door extern werk (had ook intern kunnen zijn) heb je een ander beeld als van de mensen binnenuit het gevangeniswezen. Groetjes v Hyperactief