Help!!

  • Jo

    Ik wou even vertellen dat mijn vriend 3 dagen geleden is opgepakt , ik zit hier zo erg mee want t ging helemaal niet zo goed tussen ons de laatste keer dat ik m zag hebben we nog woorden gehad we zouden de volgende dag wel wat leuks gaan doen…ik vind t gewoon ontzettend moeilijk want hij was net 5 maanden vrij (had toen 21 maanden gezeten)hij denkt nu natuurlijk dat ie niet op me kan rekenen omdat ik in de tijd dat ie vrij was t ff rustig aan wou doen we zouden weer opnieuw beginnen maar ik had gewoon ff tijd nodig en wou alles dit keer heel rustig opbouwen ….

    ik baal r nu gewoon van dat ik m nog niet kan spreken,omdat ie nog in verhoor zit ,hoop echt dat t deze week wel kan zodat ik m kan zeggen dat ik nu pas echt weet hoeveel ik m mis en dat ik m nooit kwijt wil al moet ik weer jaren wachten!!

    ik kan m gewoon niet laten vallen ook al moet ik m nu misschien weer voor een paar jaar missen ,voel me gewoon ontzettend klote nu !!

    wil ook graag in contact komen met meiden/vrouwen waarvan de vriend/man ook vast zit om r over te praten

    liefs…

  • Mandy

    Hoi Jo

    Bij de Luchtplaats zie thuisfront op deze site

    ZIjn nog meer meiden/vrouwen in deze situatie

    misschien is het een idee om daar lid van te worden

    De link is : http://groups.msn.com/Luchtplaats

    Als je je aanmeld zet er dan even de reden van aanmelding bij dan weet ik dat het ok is

    groetjes Mandy

  • Jo

    Thnxxxxxx mandy heb wel wat raars nu hij stond net voor mn neus is weer vrijgelaten omdat ze geen bewijs hebben hoop niet dat ie alsnog weer moet maar ja we zien t wel , ben iig heel erg blij nu godzijdank

  • q

    zoek een ander ipv je leven te verpesten met een draaideur crimineel…

    hoef je daar ook niet meer over te zeuren, of enig woord aan vuil te maken.

    als die vent naar de bak moet zal 't wel niet voor zweetvoeten zijn, toch?

  • Mandy

    En q is zo stoer dat hij/zij niet eens haar eigen naam durft te gebruiken

    als je dat durft moet je nog maar eens terug komen met een oordeel !

  • peter1

    hoezo hij of zij mag toch zijn mening geven. Erg zielig hoor je reactie. Er zijn mensen die niet dezelfde mening hebben en crimineel gedrag niet tolereren!!!!

  • Mandy

    Dan moeten zulke mensen niet zo doen tegen iemand die dat gedrag wel accepteert ! Blijf dan hier weg of reageer niet

    Over zielig gedrag gesproken dus

  • eanas

    wat rot voor je joh.Wanneer is hij dan opgepakt.Weetje ik zit echt bijna in precies dezelfde situatie als jij.Ik heeb ook een vriend die net opgepakt is.echt @!#$ en hij heeft ook al eerder gezeten en net toen hij opgepakt was ging het even niet lekker tussen ons en nu doet hij heel afstandelijk aan de telefoon en ik hebhem ook nog niet opgezocht.