met andere in contact komen??

  • Nicky

    Wil jij ook met andere in contact komen die net als jou een vriend/man hebben die gedetineerd is?

    meld je dan aan bij deze mailinglijst.

    en mail met andere die net als jou in deze vervelend situatie zitten.

    http://groups.yahoo.com/group/alleen_achter_gebleven/

  • Marcia

    Tja ik zou me graag aan willen melden bij Yahoo, maar het lukt me niet hoor. Ik zie dat er nu 3 mensen zijn aangemeld, maar hoe het nu verder in z'n werk gaat…

    Ik krijg verder niets te zien of te lezen…

    Ben niet een blond… (grapje ;-)

  • Mandy

    Misschien is het een idee om een site te maken bij msn.nl daar kun je ook chatten met elkaar en adressen uit wisselen

    Het is maar een idee hoor

    Groeten Mandy

  • hanneke

    dat van die site vind ik wel een goed idee. ik was ook al op zoek naar een chatbox met mensen die hetzelfde hebben of meegemaakt hebben! ik hoop dat er meer mensen zijn die mee willen helpen evt.

    groetjes hanneke

  • Mandy

    Hoi Hanneke

    Ik ben zelf niet de vriendin van een gedetineerde maar ik wil je wel helpen als je dat wilt hoor ..

    Ik wil jullie met alle liefde helpen

    Ik hoor het wel van jullie

    Liefs Mandy

  • Mandy

    Ik ben bezig om een site op te zetten op msn met de naam

    LUCHTPLAATS omdat zo'n naam overal te vinden is !!

    De link is : http://groups.msn.com/Luchtplaats

    Groetjes Mandy

  • Marcia

    Er is op Yahoo een group geopend.

    Deze heet GevangenisNL. Je moet hiervoor een login hebben, vraag me niet hoe, maar het is me gelukt.

    Daar wordt bijvoorbeeld geschreven over hoe het is als je vriend in de gevangenis zit

    of andere onderwerpen.

    Laat me weten als jullie iets beters hebben, want ik vind het wel prettig om te lezen hoe anderen het ervaren of hoe jullie ermee om gaan. Mijn vriend gaat bijna de gevangenis in en ik wordt nu al gek van de gedachte.

    Veel sterkte jullie allemaal!

  • Mandy

    Ik heb samen met Hanneke een site opgericht waar je niet zoveel moeite voor hoeft te doen om lid te worden

    Het is een site op msn : groups.msn.com/Luchtplaats

    Want bij Yahoo werkt het niet altijd zoals het hoort namelijk …

    Ik heb zelf al tig keer geprobeert om me daar aan te melden bij een mailgroep (voor wezen en half wezen) en dat lukt daar bijna niet

    Zodoende deze site

    We zijn nog bezig om hem op te zetten maar lid worden en zo kan al hoor

    Er wordt bij genoeg leden ook een chatavond vast gesteld en er moet natuurlijk genoeg animo voor zijn

    Misschien een tip om eens te gaan kijken

    Groetjes Mandy

  • gioia

    Hoi ik probeer al een tijdje een comunity te vinden waar andere vrouwen zijn van wie de vriend gevangen zit. Ik lees net jullie berichtjes maar het lukt me niet op de site te vinden…

    Groetjes gioia

  • Wbmaster

    Gevangenis - Thuisfront

    De luchtplaats

    Mailinglijst GevangenisNL (New)