VRAAG aan de Webmaster ???

  • Hyperactief

    Beste Webmaster, klopt het dat het Archief (1 pagina) alhier weggehaald is, en zo ja wat is hiervan de reden ??? Groetjes v Hyperactief

  • webmaster

    Opschonen noemen ze dat. Als er een discussie niet meer levendig is haal ik het er af. Ik zou niet weten wat van meer waarde het heeft om alles te bewaren.

    Webmaster

  • Hyperactief

    Beste Webmaster, u heeft een uiterst merkwaardige manier van “beheren” Ik kan geen enkel prikbord noemen die het forum opschoond van berichten net een paar maandjes oud. Heeft u nooit begrepen waarom er een zoekfunctie op de prikborden zit ??? Om bijvoorbeeld op onderwerp in het archief te zoeken. Er zijn prikborden waar per dag een paar pagina´s bijkomen, in het archief kan soms nog tot 2001 teruggezocht worden. Mensen die mail aanvinken, krijgen soms na een jaar na dato nog wel eens bericht op een oude discussie, waardoor die weer nieuw leven ingeblazen wordt. Ook hoeven er niet steeds dingen herhaald te worden die al geschreven zijn, maar kan men doorverwijzen etc. naar die onderwerpen. Maar als dit de manier van beheren blijft alhier, dan vrees ik dat het bord nooit echt gaat lopen. Ik houd het dan in ieder geval snel voor gezien. Groetjes v Hyperactief

  • °§unnygi®l°

    ik vind het ook onhandig eerljik gezegd:

    zo kan ik nooit meer iets opzoeken!