Verschil in P.I.'s

  • M

    Hallo,

    Ik heb een gedetineerde partner die sinds kort is overgeplaatst naar een andere P.I.

    Ik was op zoek naar wat informatie, zodat je van tevoren een beetje weet wat je kan verwachten, maar dit was niet te vinden. Ik ben erachter gekomen dat er zoveel verschil zit in de “faciliteiten”.. Zo is er veel verschil in de regels en bezoekzaal; waar je bij de ene een uitgebreide speelgoedtafel hebt en computerschermen voor je kind om te spelen, is er op een andere locatie alleen een kleurplaat. Waar je bij de ene (gratis) warme drankjes mag nuttigen, is er op een andere locatie niks.

    Ik vroeg mij af wat jullie ervaring is met verschillende P.I.'s? Qua bezoek, en wat er is voor kinderen? Verschil in familiekamer, familiedagen, bzt, bellen, etc?

    Ik hoor graag andere ervaringen!

  • D.Oasis

    HI M. ik zoek ook informatie over de verschillende PI's. Ik weet dat je in sommige een eigen telefoon hebt maar online kan ik er niet veel over vinden. Zijn er mensen met ervaringen over de verschillende PI's en welke zij of hun partners het beste/fijnste vonden?

  • Lisa

    Hoi hoi, ik kan deze vragen wel beantwoorden! Zou je contact met me kunnen opnemen?

  • Lisa

    D.Oasis

    HI M. ik zoek ook informatie over de verschillende PI's. Ik weet dat je in sommige een eigen telefoon hebt maar online kan ik er niet veel over vinden. Zijn er mensen met ervaringen over de verschillende PI's en welke zij of hun partners het beste/fijnste vonden?

     

    Ik kan deze vragen wel beantwoorden! Zou je contact met me willen opnemen?