Goedenavond.

Zoals de meesten hier hebben we allemaal ons eigen verhaal en soms wil je dat even kwijt of in contact komen met mensen die hetzelfde doorstaan en waar je gewoon even mee kan levelen.

Sinds december 2022 heb ik weer contact met mijn ex vriend die inmiddels 8 jaar heeft gezeten en die in de aankomende maanden over wordt geplaatst naar de tbs kliniek.

Wij hebben elkaar leren kennen in 2006 en in 2007 zijn we beide onze eigen weg gegaan en hebben wij elkaar nooit meer gezien en of gesproken.

In 2015 beging hij zijn delict en eigenlijk had ik gelijk door dat het om hem ging maar ben het gaan ontkennen.

In 2018 kwam ik er toch echt achter dat hij het wel was en ben er letterlijk weken ziek van geweest en ben het weer gaan ontkennen en negeren.

Begin 2022 kreeg ik de drang om hem te gaan zoeken en die zoektocht was echt niet makkelijk, geen instantie geen advocaat of wie dan die mij info wou geven over waar hij was.

Eind november 2022 heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb elke gevangenis op zijn naam en geboortedatum een brief geschreven en de 1 na de andere brief kwam retour ToT 1 december 2022 de telefoon ging en hij mij belde.

Sinds die dag bellen we elke dag en help ik hem waar ik kan en ben ook al bij hem op bezoek geweest en na 16 jaar was dat wel heel ongemakkelijk maar ook fijn om hem eindelijk weer te zien.

In augustus gaat hij over naar de tbs kliniek in Almere en zou dan ook graag willen weten hoe het er daar aan toegaat aangezien wij beide totaal geen informatie hebben.