Lotgenoten / relatie met gedetineerde

  • Christelle

    Mijn vriend zit nu bijna een halfjaar in voorarrest in HvB, en het ziet ernaar uit dat hij nog een tijd moet blijven.. wellicht dat hoger beroep iets oplevert, maar ben de hoop een beetje verloren in het systeem. Hij wordt binnekort overgeplaatst naar een PI.

    Ik ben op zoek naar mensen die in hetzelfde schuitje zitten of hebben gezeten. Ik kan dit eigenlijk met niemand goed delen. Ik ga zo vaak mogelijk bij hem op bezoek en we bellen elke dag gelukkig.

    Hoe gaan jullie hiermee om na het afscheid van bezoek? Met je dagelijks leven? Binnekort kunnen we BZT krijgen, heeft dat geholpen en hoe gaat dat precies? Ik kom graag in contact met iemand hierover!

    Ook ben ik benieuwd naar de kant van mannen, hoe is het voor jullie daar geweest met een relatie etc? Soms heb ik het idee dat mijn vriend mij niet onnodig ongerust wilt maken

    Post was bewerkt op 07-12-2019 11:36 door Christelle (24)

  • Eugene

    Bericht verwijderd i.v.m. commerciële belangen.

  • Nadine

    Beste lezers en schrijvers,

    Voor een documentaire ben ik op zoek naar vrouwen/mannen die na briefcontact verliefd zijn geworden op een gedetineerde in Nederland. Het gaat hierbij om mensen die deze persoon nog niet kenden voordat hij/zij in detentie zat. Jong, oud, in een lange of korte relatie, iedereen is welkom met zijn/haar verhaal.

    Herkent u zich hierin en wilt u uw verhaal vrijblijvend met mij delen? Dan hoor ik het graag. Ik ben goed bereikbaar via: redactie_gevangenliefde@outlook.com

    Mocht u vragen hebben over het project voordat u uw verhaal met mij deelt, stel deze dan ook gerust.

    Veel dank alvast. Ik kijk uit naar uw reactie.

    Groeten,

    Nadine

  • Nadine

    Christelle

    Mijn vriend zit nu bijna een halfjaar in voorarrest in HvB, en het ziet ernaar uit dat hij nog een tijd moet blijven.. wellicht dat hoger beroep iets oplevert, maar ben de hoop een beetje verloren in het systeem. Hij wordt binnekort overgeplaatst naar een PI.

    Ik ben op zoek naar mensen die in hetzelfde schuitje zitten of hebben gezeten. Ik kan dit eigenlijk met niemand goed delen. Ik ga zo vaak mogelijk bij hem op bezoek en we bellen elke dag gelukkig.

    Hoe gaan jullie hiermee om na het afscheid van bezoek? Met je dagelijks leven? Binnekort kunnen we BZT krijgen, heeft dat geholpen en hoe gaat dat precies? Ik kom graag in contact met iemand hierover!

    Ook ben ik benieuwd naar de kant van mannen, hoe is het voor jullie daar geweest met een relatie etc? Soms heb ik het idee dat mijn vriend mij niet onnodig ongerust wilt maken

    Hi Christelle,

    Beste lezers en schrijvers,

    Voor een documentaire ben ik op zoek naar vrouwen/mannen die na briefcontact verliefd zijn geworden op een gedetineerde in Nederland. Het gaat hierbij om mensen die deze persoon nog niet kenden voordat hij/zij in detentie zat.

    Ik lees je bericht en ben benieuwd hoe jij je vriend hebt leren kennen. Sta je ervoor open om dit met mij te delen? 

    Zo niet, dan respecteer ik dat uiteraard volledig. 

    Mocht je vragen hebben over dit project voordat je je verhaal met mij deelt, stel deze dan gerust.

    Graag zie ik je reactie tegemoet. Ik ben goed bereikbaar via: redactie_gevangenliefde@outlook.com

    Groeten,

    Nadine