onterechte veroordeling

  • nadia

    hoi ik wilde hier graag een beetje mijn verhaal kwijt,

    2jaar geleden is me moeder overleden , middels een misdrijf. 

    maar toen begon echt pas alle ellende maar daarvoor ook, ik Nadia mijn vriend kevin en me zwakbegaafde zusje Soraya die zin door me Zus Nicole, zwager Patrice vergiftigd middels medicijnen.

    ik en me vriend die hebben het altijd goed geprobeerd met Nicole en Patrice maar hun wilden dat niet die gingen gewoon door met het vergiftigen en daarbij ons ook omkopen met geld om niet naar de politie te gaan en geen aangifte tegen hun te doen.

    maar hun hadden ook toen geen grenzen en gingen gewoon door,

    na vele ruzies en ellende en ja ik ontken niet dat er mishandelingen hebben plaatst gevonden maar dat ook echt uit nood omdat hun maar door gingen met vergiftigen. wat zouden jullie doen? als je vergitftigd werd?

    dan ook Patrice die ons zwakbegaafde zusje Soraya misbruikt heeft.

    mijn moeder die wilde Nicole Hertog en Patrice Coster uit huis hebben en had dat dus ook al gedaan hun uitgeschreven bij de gemeente.

    de laatste avond wat we toen nog niet wisten hebben Kevin ik me moeder en zusje nog shoarma gegeten en me moeder wilde voor de zoveelste keer niet eten en heeft kevin me vriend toen gezegt van je gaat eten anders bel ik ambulance of politie, maar dat vond me moeder chanatge en is gaan eten.

    ze heeft Soraya me zusje en mij nog een knuffel en kus gegeven en weltrusten gezegt.

    kevin is nog naar me moeder gegaan even kort en is bij haar gaan zitten en gevraagt waarom zij haar haatte maar ze zei ik hou van jou en ik ben niet boos het is goed zo. ik wil slapen.

    niet wetende dat we de volgende ochten me moeder dood in bed zouden vinden.

    toen begon de helse ellende voor mij en me vriend kevin.

    we zijn opgegeven moment zelf naar de politie gedaan en zijn direct opgepakt,

    een dag later Nicole en Patrice ook.

    toen begon het de ellende de leugens en bedrog.

    Nicole heeft haar moeder als laatste gehoord die nacht en heeft die hele nacht niet geslapen, heeft wel verschillende verklaringen afgelegd wat betreft die nacht.. eers had Patrice de tijd gezien op de televisie, maar hun hadden helemaal geen afstandbediening… daarna deed Patrice het weer slaapwandelend, en later was het op een wekker… alleen in de slaapkamer van me moeder was de enigste plek waar een wekker stond dus dan is ze daar geweest en heeft ze op die wekker de tijd gezien.

    Nicole was dus de hele nacht wakker dat zegt ze al vanaf de dag dat we me moeder vonden.

    Patrice die had ook die nacht niet geslapen.

    terwijl kevin nadia en Soraya rond 02:00 zijn gaan slapen,

    om 3 uur snachts is me moeder nog uit bed geweest om naar de wc te gaan. Nicole heeft haar nog gehoord.

    de volgende ochtend hebben we dus mijn moeder gevonden.

    na onze arrestatie volgde er heel erg veel verhoren plaatst bij iedereen.

    alleen daar begonnen de leugens al de ene valse verklaring na de andere van Nicole Patrice en mijn vader Nico Hertog en zijn vrouw Erzsebet Nagy.. 

    hun hebben er alles aan gedaan om Kevin overal de schuld van te geven, en hebben daarmee al vanaf het begin allesop elkaar afgestemd, dat dus al tijdens de alle berperkingen die wij hadden.. de advocaten van Nicole en Patrice hebben dus informatie gegeven aan Nico terwijl dat totaal niet mag en strafbaar is.. 

    ook toen de beperkingen eraf gingen hebben er telefoon gesprekken plaats gevonden tuissen Nicole en Nico en Patrice en zijn moeder jannie.

    in die gesprekken die afgetapt zijn is duidelijk te zien dat ze daar alles bespreken en op elkaar afstemde.

    zo is het het hele proces doogegaan. overal Kevin de schuld van geven en zeggen dat hij die moord heeft gepleegd.

    terwijl juist die nacht kevin ik en me zusje Soraya lagen te slapen in de zelfde kamer aan de andere kant van het huis.

    nicole en Patrice sliepen aan de aangrenzende kamer van me moeder.

    er ijn zoveel wisselende verklaringen afgelegd en leugens, ook tijdens onze opname in het Pieter baan centrum hebben Nicole en Patrice het toegegeven dat ze ons hebben vergiftigd en dat patrice me zwakbegaafde zusje heeft misbruikt.

    ook heeft nicole toen gezegt en ook tijdens de verhoren dat ze al in het verleden vaker valse aangiftes hebben gedaan opok zo nico en erzsebet hebben valse aangiftes in het verleden gedaan.

    ook zijn er vele filmpjes die ogenomen zijn door kevin en mij nadia puur als bewijs, ook daarop hebben nicole, patrice etc. alles toegeven, het vegiftigen, de misbruik echt alles.

    in het pieter baancentrum hebben ze uiteindelijk op ongegronde redenen kevin verplaatst naar een andere afdeling en zo het onderzoek waarvoor wij geplaatst zijn en dus de chemie tussen de vier verdachten helemaal uit elkaar gehaald.

    en was er niets meer van over.

    ook daar hebben kevin en ik nadia allebei precies hetzelfde verhaal verteld en ook nicole heel het een en ander hetzefde verteld.

    maar toch hebben ze daar op precies 2 dezelfde verhalen 2 verschillende diagnoses gegeven.

    ook tijdens de rechtszitting heeft nicole toegegven dat ze me moeder als laatste heeft gehoord om 3 uur in de nacht.

    maar dan komt het nicole heeft haar als laatste gehoord en dan ineens is kevin de enigste die als laatste daar geweest moet kunnen zijn geweest.

    maar nicole heeft haar als laatste gehoord en was de hele nacht wakker en heeft verder niemand anders gehoord.

    nu komen nicole en patrice overal mee weg en worden niet gestraft voor wat hun gedaaan hebben zoals het vergiftigen van Nadia kevin en Soraya. het misbrui van Patrice op een zwakbegaafd meisje. nicole die haar moeder zomaar een hersentrtauma heeft geslagen. en ga zo maar door. de valse aangiftes op smaad en meineed word allemaal maar goed gevonden door de rechtbank Utrecht midden nederland. de rechter schotma, voorzitter meneer Druijff en officieren van justitie A.M Tromp en J.Grijns hebben alleen maar in tunnelvisie hun werk gedaan, ze hebben verder niet gekeken naar het complete plaatje en alleen maar naar wat de andere vals hebben verklaard.

    er is niet goed gekeken naar de echte feiten waar het om draaid en alleen maar naar Kevin heeft een grote mond dus moet het wel gedaan hebben dat gaat natuurlijk veel en veel te ver.

    nu hebben Nicole en Patrice maar 2 maanden en 6 weken gekregen voor wat hun allemaal hebben gedaan.

    ikzelf 3 maanden maar word mijn vriend veroordeeld voor 8 jaar en tbs geheel onterecht want als je zo kijkt naar wat er ligt had hij niet anders dan mishandeling kunnen en moeten krijgen en niet veroordeeld worden voor de dood van mijn moeder.

    ik wilde heel erg graag even hier mijn verhaal doenen ben benieuwd wat mensen hier van vinden en mij misschien tips kunnen gaan geven voor wat ik nu kan doen om me vriend te helpen. en onze onrecht te bewijzen.

    hoop dat er mensen zijn met goede tips want echt diezijn welkom.

    dank uw wel

    groetjes nadia

  • boef

    hallo, ik heb je verhaal gelezen, 

    wow wat heftig wat jullie hebben meegemaakt, 

    ik heb zelf ook vast gezeten een aantal jaren, ik kan je alleen als tip geven heb vertrouwen in je advocaat die kan je als beste helpen,

    ik ben enorm vies in de media bestempeld,, ik ben er erg tegenin gegaan in het begin en dat heeft alles alleen maar erger gemaakt.

    besteed daar zo min mogelijk aandacht aan, alleen tegen de tijd dat een zitting is kan je contact opnemenom je verhaal te doen daarvoor doen ze niks met je verhaal, ze tonen alleen maar media aandacht als er een zitting is en dan pas willen ze van alles weten, is alleen een tip hou er rekening mee..

    ook al je fouten in de hogerberoep moet je goed naar voren brengen en laten komen, en vooral nooit de moed opgeven,

    hou vooral je aan je advocaten want  alleen die kunnen alles voor jou doen. alle andere instanties zeggen dat ze helpen maar kunnen niets echt voor je betekeken..

    hou het bij je zelf en je man en jullie advocaten.

    het is echt erg wat jullie is aangedaan en wat jullie hebben moeten doorstaan,

    die zwager van jullie die Patrice Coster zoals ik uit het verhaal heb gehoord.

    en die zus Nicole Hertog zoals ik uit het verhaal heb vernomen, die zijn werkelijk waar echt de ergste mensen zoals ik dit lees is het te schandalig voor woorden dat hun nog buiten lopen, ik hoop echt oprecht dat hun de zwaarste straf krijgen die ze verdienen, want die hun eigen familie kan vergiftigen en een zwakbegaafd meisje kan misbruiken is te ziek voor woorden.

    hou jullie sterk en vooral namens je vriend toe, en hou de moed in jullie advocaten diedoen echt alles voor jullie, daar zijn ze voor.

    ik wens jullie heel erg veel sterkte de komende tijd

    met vriendelijke groet

    Sven